چگونه خرید مبلمان اداری تحت تاثیر دکوراسیون اداری قرار میگیرد ؟

پنجشنبه 29 اسفند 1398
22:36
آقای وبلاگ

چگونه خرید مبلمان اداری تحت تاثیر دکوراسیون اداری قرار میگیرد ؟

چگونه خرید مبلمان اداری تحت تاثیر دکوراسیون اداری قرار میگیرد ؟
چگونه خرید مبلمان اداری تحت تاثیر دکوراسیون اداری قرار میگیرد ؟
معمولا چه در فضای اقتصادی مناسب و یا چه در فضای اقتصادی بد ،عمدتا شرکت ها می خواهند تا حد امکان در زمینه های مختلف از هزینه های خود کم کنند. و البته این کاهش هزینه مهمولا در بخشهای خدماتی به پرسنل و همچنین محصولات اداری و دکوراسیون اداری صورت میگیرد زمینه هایی که اغلب در این مورد توجهی به آن نمی شود،همچنین
هزینه ای است که بابت کرایه ی محل یا وسایل مورد نیاز شرکت پرداخت می شود.توجه به این زمینه ها می تواند به کاهش هزینه ها و کاهش رفت و آمد اضافی در شرکت کمک کند. این موضوع می تواند موقع خرید مبلمان اداری، از طریق طراحی فضا انجام شود.


طراحی فضا و یا خدمات طراحی دکوراسیون اداری چیست؟

طراحی فضا جزء خدماتی است که به وسیله ی متخصصین(معماران داخلی و یا طراحان داخلی) انجام می شود. آنها با توجه به نقشه ی محل کار، مبلمان اداری را که متناسب با نیازهای خاص شما در محیط کار است، پیشنهاد می دهند. با توجه به تعداد کادر کارمندان، نیازهای بایگانی و ملزومات خاص دیگر، مبلمانی پیشنهاد می شود که بهینه سازی فضای اداری به بهترین نحو انجام شود.

دکوراسیون اداری-مبلمان اداری

تکنولوژی

با استفاده از طرح های کامپیوتری، امکان خلق نقشه های دو بعدی و سه بعدی فضای کار، و رندرهای 3D امکان پذیر است. در این صورت، شما می توانید اداره ی خود را پس از نصب این مبلمان تصور کنید و به شما این امکان را می دهد که هر تغییری را که بخواهید، بتوانید(به صورت مجازی) در آن اعمال کنید.

بیشتر بخوانید:توسعه مبلمان اداری و خانگی همگام با تکنولوژی

فواید طراحی فضای کار چیست؟

از طریق استفاده از طراحی فضا، شما اغلب می توانید فضایی را که برای انجام کارهای اداری لازم است، کاهش دهید. همان طور که قبلا اشاره شد، این امرمی تواند موجب کاهش هزینه های اجاره ی محل شود، یا این امکان را فراهم می کند که شرکت، وسایل اضافی و مازاد خود را به فروش برساند ، فضای اضافی خود را اجاره دهد، و یا از نیرو و پرسنل بیشتری بهره مند گردد.
در رأس کاهش هزینه های کار، طراحی فضا می تواند موجب افزایش کارایی شود و وقت کمتری به دلیل رفت و آمد اضافی در شرکت هدر رود. علاوه براین، بر طبق مطالعات، اگر مبلمان اداری مورد نیاز برای کارمندان فراهم شود، آنها احساس می کنند که کارفرما بیشتر به آنها اهمیت می دهد و این موضوع هم دوباره به افزایش کارایی آنها کمک خواهد کرد.

دکوراسیون اداری-مبلمان اداری

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .


[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آقای وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]