قیمت مبلمان اداری

يکشنبه 3 فروردين 1399
0:59
آقای وبلاگ


قیمت مبلمان اداری و نحوه محاسبه آن

قیمت مبلمان اداری چگونه مشخص میگردد؟

برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به یک دفتر کار دارید یا البته شاید نیاز به یک ساختمان اداری ، اما ساختمان یا دفتر خالی فقط اسکلت اصلی است و برای شروع به فعالیت نیاز به مبلمان اداری خواهید داشت . خوب اصلی ترین سئوال اینست :قیمت مبلمان اداری چند است؟ این برای کسی که میخواهد بودجه بندی کند خیلی سئوال مهمی است . مبلمان اداری فقط میزاداری و صندلی اداری نیست بلکه انواع پارتیشن اداری - دیوارکوب اداریمبل و نیم ست اداری و... را نیز در بر میگیرد . اگر شما بدانید قیمت مبلمان اداری متاثر از چه عواملی است در زمان خرید و بودجه بندی میتوانید بهتر تصمیم بگیرید ، این خیلی مهم است که یدانید بابت چه چیزی پولتان هزینه میشود .
در ادامه چند عامل اصلی که قیمت مبلمان اداری را تعیین میکنند برای مطالعه شما آورده شده اند .البته این ها عوامل مهم هستند و یقینا عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت اثر گذارند که ما در این مبحث فعلا به آنها اشاره ای نکرده ایم .


عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری
چهار عامل اصلی که قیمت مبلمان اداری را تعیین میکنند را ما در اینجا بطور خلاصه برای شما تشریح میکنیم . البته این چهار عامل مهمترین عوامل هستند و نه همه آنها .

اولین عامل تاثیر گذار : جنس مواد اولیه

خوب مهمترین عامل که تقریبا تمام افراد هم از آن اطلاع دارند جنس مواد اولیه ای است که قرار است مبلمان با آن ساخته شود همانطور که مطلعید مبلمان اداری میتواند از جنس های متنوعی نظیر :چوب، ام دی اف،کورین،فلز ، چرم ،پارچه،شیشه و... سایر مواد اولیه گوناگون حتی فایبر گلاس نیز ساخته شود .این موضوع که مبلمان اداری از چه مواد اولیه ای ساخته میشود تاثیر مستقیم روی قیمت آن دارد .بعنوان مثال میزهای اداری چوبی سلطنتی ف که از چوب راش تهیه میشوند و به انها رنگ پلی اورتان زده میشود نسبت به بقیه میزها قیمت بیشتری دارند . همچنین در صندلی های اداری بسته به نوع مکانیزم و چرم و... قیمت متغیر میشود .
برای مشاهده قیمت انواع صندلی کنفرانس ، صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی ، مبل و نیم ست اداری لطفا روی آنها کلیک کنید .

دومین عامل تاثیر گذار :طراحی متفاوت مبلمان اداری

طراحی بعنوان دومین عامل تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری به شمار می آید .هر چقدر طراحی یک مبلمان اداری پیچیده تر باشد یقینا برای ساخت آن باید از ماشین آلات پیشرفته تر و ابزار مناسبتر و نیروی کار حرفه ای تر استفاده کرد که هر کدام از اینها بار هزینه ای خاص خود را دارند . حالا اگر طراحی فقط خاص دفتر و فضای کار شما صورت پذیرد یعنی خود شما هم در طراحی مبلمان اداری نقش داشته باشید باز این خاص بودن و سفارشی بودن کار هزینه جداگانه ای را به سیستم تحمیل خواهد کرد .
. شرکت مبلمان اداری آدینا با داشتن واحد تخصصی اندازه گیری و طراحی ، کلیه خدمات طراحی مبلمان اداری سفارشی را برای شما مشتریان عزیز انجام میدهد برای دریافت این خدمات با شماره 02144620086تماس حاصل فرمایید .

سومین عامل تاثیر گذار : ارائه خدمات پس از فروش

خیلی از شرکتها مانند آدینا فروش را پایان کار نمیدانند بلکه انرا آغاز یک تعهد برای خود در نظر میگیرند .خرید از شرکت هایی که محصولات آنها گارانتی ندارد و هیچگونه ضمانتنامه کتبی نیز به شما ارائه نمیدهند یک ریسک بزرگ است . ما در آدینا هر روز با اینگونه افراد سرو کار داریم که دنبال جک یا پایه برای صندلی اداری خود میگردند و وقتی به آنها توصیه میکنیم که از همان شرکت فروشنده این موارد را دریافت کنند در عین نا باوری پاسخ میشنویم که اصلا اینها کارت ضمانت ندارند . در هر حال وجود خدمات پس لز فروش بنوعی ایجاد یک آرامش و اعتماد را در مشتری پایه گذاری میکند که البته داشتن یک واحد همیشه آماده برای ارائه اینگونه خدمات به مشتریان هزینه های خود را دارد و این هزینه ها یقینا در قیمت تمام شده محصولات تاثیر خود را دارد .

عامل چهارم در تعیین قیمت مبلمان اداری : برند و نام تجاری

اگر از یک برند خرید میکنید مطمئن باشید که بخشی از قیمت کالا ، مربوط به هزینه های برند سازی است که سازمان انجام داده است البته برای اینکه یک سازمان برند شود فقط نباید فکر کنید که هزینه تبلیغات کرده است بلکه هزینه هایی بابت کیفیت و خوشنامی پرداخت کرده است که بیانگر سالها تجربه و پشتکار است . شما زمانی که از یک برند مبلمان اداری خرید میکنید اسوده خاطر تر هستید چون مطمئنید که محصول با کیفیت و با دوامی که دارای خدمات پس از فروش میباشد و در تولید آن یقینا استاندارد و ارگونومی رعایت شده است را خریداری کرده اید .

توصیه آخر :

شاید خرید از یک برند مثل آدینا ، نسبت به یک فروشگاه معمولی کمی گرانتر بنظر برسد ولی مطمئن باشید در واقع شما سود کرده اید خریدن کالای ارزان ابتدای یک دردسر و چالش ادامه دار است در صورتیکه خرید از یک برند معتبر بنوعی سرمایه گذاری محسوب میگردد . مبلمان اداری ادینا با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان و لوازم اداری این افتخار را دارد که همیشه مشتری مداری را سرلوحه فعالیتهای خویش قرارداده است و با ارائه رنج متنوعی از قیمت ، توانسته تا مشتریان بسیاری را در این صنعت از آن خود نماید . شعار آدینا ،پاسخی شایسته به سلیقه شما میباشد


[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آقای وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]