پارتیشن دو جداره

پنجشنبه 7 فروردين 1399
23:39
آقای وبلاگ

پارتیشن دو جداره

معرفی پارتیشن دوجداره اداری :

گروه طراحی و تحقیق شرکت مبلمان اداری آدینا با استفاده از تجربیات سال های اخیر در تولید و طراحی مدل های مختلف پارتیشن های دو جداره و تک جداره به مدلهایی از پارتیشن دست یافته اند که زیبایی محیط کار را چند برابر می نماید و علاوه بر آن از کیفیت بالاتری از پارتیشن اداری موجود در بازار برخوردار می باشد.این پارتیشن ها قابلیت نصب و جابه جایی چند باره را دارند و سیستم نصب آنها با سرعت بالاتر انجام می پذیرد. برای تولید پارتیشن های اداری شرکت آدینا از دستگاه های CNC و دقیق استفاده می نماید.

پارتیشن دو جداره

معرفی پارتیشن دوجداره اداری :

گروه طراحی و تحقیق شرکت مبلمان اداری آدینا با استفاده از تجربیات سال های اخیر در تولید و طراحی مدل های مختلف پارتیشن های دو جداره و تک جداره به مدلهایی از پارتیشن دست یافته اند که زیبایی محیط کار را چند برابر می نماید و علاوه بر آن از کیفیت بالاتری از پارتیشن اداری موجود در بازار برخوردار می باشد.این پارتیشن ها قابلیت نصب و جابه جایی چند باره را دارند و سیستم نصب آنها با سرعت بالاتر انجام می پذیرد. برای تولید پارتیشن های اداری شرکت آدینا از دستگاه های CNC و دقیق استفاده می نماید.


مشتریان ما میتوانند از خدمات طراحی ما برای سفارش پارتیشن دو جداره اداری ، چه پارتیشن کوتاه اداری و چه غیر از آن بصورت رایگان برخوردارشوند. انواع محصولات در زمینه پارتیشن به صورت زیر می باشد:

1-پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و شیشه

2-پارتیشن دو جداره ترکیبی ام دی اف و فلز

3-پارتیشن دو جداره ترکیبی تمام ام دی اف

4-پارتیشن دو جداره تمام شیشه با اسکلت آلیاژ

5-پارتیشن تک جداره ترکیبی ام دی اف و آلیاژ

6-پارتیشن دوجداره لوکس

7-پارتیشن اداری مدرن

8-پارتیشن اداری سفارشی


برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگیرید.برای مشاهده محصولات بیشتر میتوانید به وبلاگ آدینا پارتیشن مراجعه نمایید.


توصیه هایی برای خرید پارتیشن اداری :
ما در بخش مشاوره و فروش مبلمان اداری ادینا همواره وظیفه راهنمایی مشتریان را برای انجام خرید بهتر بعهده داریم و بنابراین نکاتی که برای خرید پارتیشن اداری دو جداره خوب و ایده آل باید رعایت شود را بطور خلاصه و مختصر برای شما مشتریان محترم ارائه مینمائیم

نکته اول :استفاده از مواد اولیه مرغوب
دقت کنید که تولید کننده یا فروشنده از ام دی اف مرغوب استفاده نماید .توجه داشته باشید نئوپان یا لترون بهیچ عنوان برای تولید پارتیشن مناسب نمیباشند .در صورتیکه بظاهر قیمت ارزانتری هم دارند زیرا نئوپان از استحکام کافی برای پیچ کاری و الیت کاری برخوردار نمیباشد . .معمولا برای پارتیشن از ام دی اف با ضخامت 16میل و بصورت عاجدار استفاده میکنند که در برابر سائیدگی نیز مقاومت دارد و پیچ خورش نیز مناسب میباشد و چوب با زدن پیچ منهدم نمیشود .از ام دی اف هایگلاس یا براق نیز میتوان در بعضی جاها برای زیباتر کردن پارتیشن استفاده نمود.
نکته دوم :استفاده از ام دی اف 25 میل برای ساخت استراکچر
مسئله بعدی ، مربوط به اسکلت یا استراکچر پارتیشن اداری میباشد .برای داشتن یک پارتیشن اداری با ظاهر مناسب و البته با استقامت خوب حتما از ام دی اف با ضخامت 25میل باید استفاده شود .این ستونها بصورت عمودی و افقی ما بین بلوکها و پارتیشن ها استفاده میشوند. و بعبارتی پی بنا هستند و بسیار مهم است که محکم و استوار باشند .
نکته سوم : استفاده از نوار پی وی سی با ضخامت حداقل 2 میلی متر
نکته بعدی نوار پی وی سی دور ام دی اف ها میباشد و چون فقط سطح ام دی اف روکش دارد باید دقت کرد که لبه های آن بخوبی با نوار پی وی سی پوشانده شوند و عایق گردند.

در این مورد نیز از روکش پی وی سی مرغوب که اغلب کره ای هستند استفاده میشود . ولی باید دقت نمود که ضخامت این روکش نباید کمتر از 2میلی متر باشد . بعضی از دوستان و همکاران محترم ممکن است برای پائین آوردن قیمت پارتیشن متاسفانه از پی وی سی با ضخامت 1میل استفاده کنند که اصلا توصیه نمیشود .
نکته آخر: استفاده از پارتیشن کلیکی
انتخاب بهترین سیستم نصب در خرید پارتیشن میباشد . مهمترین موضوع بحث نصب پارتیشن دو جداره اداری میباشد که بمنطور زیبایی و قابلیت مدولار بودن (قابلیت جابجایی) پیشنهاد میشود از سیستم الیت استفاده شود و جدا از نصب پارتیشن اداری دو جداره توسط میخ بادی و پیچ روی کار خودداری فرمائید .


امیدواریم با ارائه این نکات در انتخاب پارتیشن اداری و خرید آن راهنمایی مناسبی ارائه داده باشیم .
چرا بهتر است پارتیشن اداری آدینا را انتخاب کنید ؟
ارائه قیمت متناسب با کیفیت :
ما در ادینا بدلیل تولید مستقیم پارتیشن از کارخانه و حذف واسطه و خرید عمده مواد اولیه قیمت را مناسب و بصرفه کرده ایم تا مشتری برای خرید جنس با کیفیت پول زیادی نپردازد .
ارائه محصولات با کیفیت بالا بدلیل استفاده از ماشین الات پیشرفته :
ما در واحد طراحی سعی میکنیم بهترین ایده هار را برای تولید پارتیشن دوجداره ارائه دهیم .زیرا با داشتن جدیدترین ماشین آلات تکنولوژی صنعت چوب میتوانیم محدودیتها را کنار بگذاریم
تحویل به موقع و سریع پروژه :
ادینا با داشتن واحد کنترل پروزه و برنامه ریزی سفارشات همواره در ارائه برنامه زمانبندی و تعهد بر سر زمان پیشگام بوده است و میداند که خوش قولی و تحویل سر وقت سفارش از شرایط اساسی یک تولید کننده می باشد .
خدمات پس از فروش و نصب :
ما اعتقاد داریم که فروش پایان یک همکاری نیست بلکه اغاز تعهدات ماست بنابراین با اطمینان رفع ایراد مونتاژ و تعمیرات پارتیشن اداری تا 10 سال جهت رفاه حال مشتری را در نظر گرفته ایم .
صداقت و رعایت اصول مشتری مداری :
ما به مشتری به چشم یک سلطان مینگریم که فرمانش لازم الاحراست بنابرین عدم کم کاری و سود جویی در تولید و ارائه کیفیت اصلی و واقعی اجناس خط مشی کاری و کیفی ماست
نکات زیر را در مورد خرید پارتیشن اداری حتما رعایت کنید:
اولین قدم همواره اندازه گیری فضای موجود یا داده برداری میباشد .
  • حتما ارتفاع را از کف سالن تا سقف دقیق اندازه بگیرید ستونها و تو رفتگی ها را فراموش نکنید .
  • ببینید چه نوع پارتیشن اداری مناسب کسب و کار شما است از همان استفاده کنید
  • اگر حفظ حریم شخصی اولویت اول شما ست بهتر است از پارتیشن تمام چوبی استفاده کنید
  • اگر بدنبال این هستید که نور طبیعی در محل کار داشته باشید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید زیراپارتیشن شیشه ای باعث افزایش نور در فضا می شود
  • اگر به طور مکرر نیاز به جابجایی و باز چینش محیط کاریتان دارید حتما از پارتیشن متحرک استفاده کنید
  • دقت کنید که لولاها و اتصالات پانل ها محکم و مطمئن بسته شده باشندو نصاب شما از بهترین یراق الات استفاده کرده باشد .

[ بازدید : 473 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آقای وبلاگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]